Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu"
Šuranská, Ivana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
Závěrečná práce Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu" se zaměřuje na role ředitele školy jako lídra a manažera, které ovlivňují budování kvality školy. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá kvalitou školy, jejími indikátory, oblastmi řízení a kritérií hodnocení. Dále přináší teoretické poznatky o řediteli školy, jeho kompetencích v rolích lídra a manažera a o projektu "Pomáháme školám k úspěchu. Praktická část zjišťuje, k jakým kritériím rodiče přihlíželi při výběru školy pro své děti a co si představují pod pojmem "kvalitní škola". Dále analyzuje, jaké činnosti, které ředitel školy vykonává v roli lídra a manažera, jsou z pohledu učitelů a rodičů v budování kvality školy nejdůležitější a jak hodnotí přínos zapojení školy do projektu "Pomáháme školám k úspěchu." KLÍČOVÁ SLOVA: kvalita školy, ředitel školy, kompetence, role ředitele, lídr, manažer, řízení změny, inovace, projekt.
Změna image porodnice v porodnickém systému České republiky
Jeřábková, Julie ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Kodyšová, Eliška (oponent)
Tato práce se zabývá řízením změny v konkrétní zdravotnické organizaci - na gynekologicko-porodnickém oddělení - a jejím cílem je zhodnotit průběh řízení změny z manažerského hlediska a také zhodnotit její udržitelnost v organizaci. Zaměřila jsem se na průzkum postupu a na provedení této konkrétní změny, a to změny od klasického modelu porodnictví až po respektující porodnictví s využitím alternativních metod a podpory přirozeného porodu. Použila jsem metody kvalitativního výzkumu, totiž metody přímého zúčastněného pozorování. Z terénních poznámek, rozhovoru a analýzy na sociálních sítích jsem vytvořila přehled průběhu změny a zdůraznila nalezené problematické oblasti. Podařilo se mi zodpovědět všechny kladené otázky a zhodnotit průběh této změny a její udržitelnost. Na závěr diplomové práce přináším jako pomůcku pro další zařízení návrh praktického průvodce konkrétní změnou. Klíčová slova: porodnictví, porodnice, perinatální péče, koncepce přístupů vedení porodu, názorové diference, zdravotnický management, management změny, změna image.
Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu"
Šuranská, Ivana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
Závěrečná práce Role ředitele v budování kvality školy zapojené do projektu "Pomáháme školám k úspěchu" se zaměřuje na role ředitele školy jako lídra a manažera, které ovlivňují budování kvality školy. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá kvalitou školy, jejími indikátory, oblastmi řízení a kritérií hodnocení. Dále přináší teoretické poznatky o řediteli školy, jeho kompetencích v rolích lídra a manažera a o projektu "Pomáháme školám k úspěchu. Praktická část zjišťuje, k jakým kritériím rodiče přihlíželi při výběru školy pro své děti a co si představují pod pojmem "kvalitní škola". Dále analyzuje, jaké činnosti, které ředitel školy vykonává v roli lídra a manažera, jsou z pohledu učitelů a rodičů v budování kvality školy nejdůležitější a jak hodnotí přínos zapojení školy do projektu "Pomáháme školám k úspěchu." KLÍČOVÁ SLOVA: kvalita školy, ředitel školy, kompetence, role ředitele, lídr, manažer, řízení změny, inovace, projekt.
Příčiny častého neúspěchu v prosazování kaizenu u českých zaměstnanců
Izutsu, Roman ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Lepeška, Jan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice aplikace filosofie kaizen do ekonomické praxe v českém prostředí. Mnoho českých podniků, které zavedly tuto filosofii, zdaleka nedosahují takových výsledků, jako tomu bývá v Japonsku. Čeští zaměstnanci ji totiž většinou příliš dobře neakceptují. Cílem je zde proto nalézt pravděpodobné příčiny této nepříznivé situace. V teoretické části je popsána filosofie kaizen a s ní související faktory, jako je např. organizační kultura, dále pak je zde popsána i nejčastější praktická podoba v podnicích, její efekty a v neposlední řadě též její stručná historie v Japonsku, USA i v Čechách. V praktické části jsou analyzovány konkrétní aplikace kaizenu ve třech firmách v ČR. Pilíře této části tvoří zejména kvalitativní analýza v podobě polostrukturovaných rozhovorů s těchto firem a kvantitativní analýza v podobě dotazníkového šetření v jedné z těchto firem. Výstupem této práce jsou všeobecná doporučení pro všechny organizace a poté také konkrétní doporučení pro zúčastněné podniky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.